« Home | TA NEA των bloggers--Ευχαριστίες. » | Εαν το "Get a Life" ήταν πιάτο. » | Οι ωραίοι δεν έχουν χρέη...Οι χρωστούμενες συνταγέ... » | Δηλώσεις κ παραγγελίες στην κουζίνα. » | " Με τον τρόπο που καίει ο πάγος..." Βραδιά ποίηση... » | Κριτική μαγειρικού βιβλίου--" Γεύσεις από τον κόσμ... » | Κουράγιο! Τέσσερις μήνες έμειναν! » | The Fianchetto-variada mousse au chocolat... » | Παράκλησις μετά ευχών κ τα δεόντα στη μαμά σας... » | Το Ρεβεγιόν της Κόρης της Ακαμάτρας... » 

1/04/2006

Mυαλά φλαμπέ...


Την εκδοχή του για τους εγκέφαλους που ταξιδεύουν, την αποτύπωσε καθαρίζοντας κ για μας τους υπόλοιπους, ένας αινιγματικός αλλά παραγωγικότατος καλλιτέχνης του 5ουαι.π.Χ, με την αγγειογραφία που βλέπετε στην εικόνα. Εαν ο "Ζωγράφος του Βερολινου" ζούσε στις μέρες μας κ είχε blog, πιστεύω πως θα διηγούνταν τις ιστορίες του με ελάχιστες λέξεις αλλά με πολλές εικόνες κ νότες. Η ερμηνεία της αγγειογραφίας αυτής, παρέμεινε ένας γρίφος εως ότου--σύμφωνα με το θρύλο που θα σας διηγηθώ--βρέθηκε ένας μάγειρας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης κ εξήγησε στους αρχαιολόγους τί έβλεπαν.

Ο Sir John Beazley ήταν μια μεγάλη φυσιογνωμία που αφιερώθηκε στη μελέτη της Κλασσικής* Ελλάδας. Οι πανέμορφες κοκκινες μορφές των αττικών αγγείων της κλασσικής περιόδου, ήταν το επίκεντρο της ερωτικής του σχέσης με την Ελλάδα, που τον απορρόφησε τόσο πολύ ώστε του έγινε μανία να ανακαλύψει όσα περισσότερα μπορούσε για την ταυτότητα των ανθρώπων που τις δημιούργησαν.

Τον ειρωνεύτηκαν τον Beazley γιαυτή του τη μανία αλλά νομίζω πως εαν υπάρχει κάποιος που μπορεί να τον καταλάβει, είμαστε όλοι οι εμείς που διαβάζοντας τις διηγήσεις στα διάφορα blog, επιθυμούμε να γνωρίσουμε τους ανθρώπους που τις συνέθεσαν κ βρίσκονται πίσω από την οθόνη, να δούμε τα μάτια τους, να παρατηρήσουμε τις κινήσεις τους, να "πιάσουμε" το μέτρο στο οποίο έχει "γραφεί" η αναπνοή τους. Έτσι κ ο John Beazley, ήθελε να μάθει τα πάντα γιαυτούς που δημιούργησαν τις ερυθρές μορφές που του ενέπνευσαν τόσο πάθος κ εν πολλοίς τα κατάφερε.Ζορίστηκε ελάχιστες φορές αλλά μία από αυτές ήταν με το έργο αυτό που ανήκε σ'ενα ζωγράφο που είχε μελετήσει εξαντλητικά.

Έρχεται λοιπόν ο Sir Beazley αντιμέτωπος με αυτή την επιβλητική υδρία του παλιού του γνώριμου, του " Ζωγράφου του Βερολίνου", την τεχνοτροπία του οποίου είχε προσδιορίσει με μεγάλη ακρίβεια κ το χαρακτήρα του οποίου είχε περιγράψει με αδρές γραμές: " Δυνατός, με σταθερό χέρι, με την αίσθηση της χάρης κ της κομψότητας να αναδύεται από τις ραδινές μορφές του". Όμως με τον "Απόλλωνα του Vulci" ( όπως λέγεται το αγγείο) τα βρήκε μπαστούνια. Η παράσταση είναι λαλίστατη ως προς το θέμα της: Η μουσική, τι άλλο; Αλλά τα φτερά; Γιατί ο καλλιτέχνης βάζει στο τρίποδα του Απόλλωνα φτερά;Πώς ερμηνεύονται τα φτερά;

Αυτό πρέπει να σκεφτόταν σκυμμένος πάνω στο τραπέζι του κ κοιτώντας τα σχέδια κ τις φωτογραφίες του αγγείου μέχρι που στο γραφείο του μπαίνει φουριόζος ο μάγειρας του για να πάρει οδηγίες για το μενού. Δεν είναι δύσκολο να αναπαραστήσουμε τη σκηνή στη φαντασία μας. Ο Beazley κάθεται μπροστά στο τραπέζι κ κρατάει σκεπτικός τη φωτογραφία που κρατάει σηκωμένη μπροστά του. Την ησυχία τη διακόπτει ο μάγειρας που πρέπει να βρωμάει ιδρώτα κ φαγητό από μέτρα μακριά κ επιμένει να μάθει τί θα γίνει με το μενου. Καθώς δεν μπορεί να πάρει απάντηση, βάζει στον αρχαιολόγο τις φωνές για να πάρει ως απάντηση από εκείνον άλλες φωνές:
" Μα δεν βλέπεις; Έχω δουλειά! Μου είναι αρκετό που δεν μπορώ να καταλάβω τί σημαίνουν τα φτερά, δε χρειάζομαι κ σένα πάνω από το κεφάλι μου!"

Θυμωμένος ο μάγειρας του παίρνει τη φωτογραφία από τα χέρια, την κοιτάζει κ πριν καλά-καλά περάσουν δύο λεπτά, αποφαίνεται: " Μα είναι φανερό! Τα φτερά συμβολίζουν το μυαλό του καλλιτέχνη μουσικού που ταξιδεύει πάνω από τις θάλασσες κ τις στεριές αναζητώντας έμπνευση. Φαίνεται ότι ο ζωγράφος θα είχε καψουρευτεί κανένα μουσικό. Μπορώ να μάθω τώρα τί πρέπει να μαγειρέψω για να επιστρέψω, επιτέλους, στην κουζίνα μου;"

Την ιστορία αυτή που εαν κ δεν είναι άσχημα επινοημένη, είμαστε σιγουρότατοι ότι δεν είναι αληθινή, την παραδίδει ως ανέκδοτο η Gisela Richter στην εισαγωγή του βιβλίου της για τα αττικά ερυθρόμορφα αγγεία, αναφερόμενη στην κριτική που δέχτηκε ο Beazley για τον ακαδημαισμό του που ορισμένες φορές τον οδήγησε σε χαρακτηριστικά αδιέξοδα. Αυτό που δεν μπόρεσε να δει ο Beazley με την ακαδημαική ματιά του υποτίθεται ότι το είδε ο μάγειράς του με το "στομάχι" του.

Κατά έναν πολύ ενδιαφέροντα τρόπο, την ερμηνεία για τον Απόλλωνα του Vulci δεν την έδωσε βεβαια ένας μάγειρας αλλά ένας άλλος αρχαιολόγος που ήταν γνωστός για τον αισθησιακό του χαρακτήρα κ τις... μαγειρικές του ικανότητες. O Luigi Beschi παραμένει μια από τις χεμινγουεικές φιγούρες της κλασικης αρχαιολογίας που κατάφερνε να δώσει απαντήσεις σε θέματα που αυτοί που τα μελετούσαν για χρόνια "κόλλαγαν". Η ερμηνεία του για τη Ζωφόρο του Παρθενώνα είναι ένα έργο που δεν θα ξεπεραστεί μάλλον ποτέ. Ο Beschi κατάφερνε να κατανοεί "τα φτερωτά μυαλά" που κινούνταν σε σφαίρες που ο ακαδημαισμός, αδυνατούσε να προσεγγίσει. Λάτρης της φύσης, των γυναικών με... μυαλό,κατά προτίμηση ελληνικής καταγωγής κ της γαστρονομίας, είχε γράψει κ ένα απίστευτο μαγειρικό βιβλίο που έχει κυκλοφορήσει σε ελάχιστα αντίτυπα. Ο τίτλος του βιβλίου αυτού; " Η αρωματισμένη κρέμα που μου έφτιαξε η Λουίζα μετά από μία νύχτα παθιασμένου έρωτα". Τί άλλο να πει κανείς;

Μιλάω όμως για μυαλά ταξιδιάρικα, φτερωτά, ακαδημαικά,ερωτικά κ τί ήρθε στο δικό μου, το πεζό το μυαλό; Συνταγές βέβαια, τί άλλο;

Φυλλομετρώ τον Αθήναιο λοιπόν κ αναρρωτιέμαι. Υπάρχει άραγε στην ιστορία μάγειρας που βρέθηκε μ'εναν εγκέφαλο στα χέρια κ τον άφησε να τη σκαπουλάρει από την κουζίνα του "στο έτσι"; Ερωτώ γιατί τα μυαλά μαζί με τα αυγά θεωρούνται στις ευρωπαικές (αποκλειστικώς) κουζίνες ως τα υλικά που η γνώση για την παρασκευή τους ορίζει κ τον βαθμό εξοικείωσης του μάγειρα με την τέχνη του. Για παράδειγμα ,ο αριθμός από τις πιέτες που έχει η toque του αρχιμάγειρα, συμβολίζει τους τρόπους με τους οποίους ξέρει να φτιάχνει αυγά ενώ η ερώτηση" Πόσο μάγειρας είσαι; Φτιάχνεις μέχρι κ perigourdine;" γίνεται για να προσδιορίσει η θέση κάποιου στην ιεραρχία της κουζίνας. Η perigourdine είναι μια πολύπλοκη σάλτσα με αρνίσια μυαλά που πλέον απαντάται μόνο στα παλαιά βιβλία μαγειρικής κ φτιάχνεται στις μεγάλες κουζίνες κ όχι τόσο συχνά.

Εαν κάποιος ξέρει τι να κάνει μ'ενα ακριβό υλικό όπως το μυαλό, αυτός είναι ένας μάγειρας. Εννοείται ότι δεν το πανάρει- δεν το τυλίγει δηλαδή με κάτι άλλο για να το κάνει πιο εύκολο στο μαγείρεμα, το "τύλιγμα" ως τεχνική είναι για τους πρωτάρηδες κ όχι για τους μάστορες--αλλα το ποσάρει για λίγο σ'ενα ελαφρύ κ ελαφρώς αρωματισμένο court bouillon( τα λατρεύω τα court bouillon,είναι λεπτεπίλεπτα κ αισθησιακά--δίνω ιστορία κ συνταγή στο τέλος) κ μετά τους ανάβει φωτιές...

Σας ερωτώ λοιπόν: ποιος μάγειρας βρέθηκε μέσα σε μια κουζίνα τετ-α-τετ με μυαλά κ αντιστάθηκε στην παρόρμηση να τους βάλει φωτιά; Ε;

*Μυαλά Flambe.*

(Κ' με αυτή την πλήρη, αναλυτικότατη κ ντελικάτη συνταγή υψηλής κουζίνας,το μαγέρικο κλείνει για ολιγοήμερες διακοπές...Στην πραγματικοτητα οι συνταγές μαζί με την ιστορία τους κ την τεχνική τους είναι τρεις).

Μυαλά από ένα αρνί.
2 κουτ. σούπας φρέσκο βούτυρο.
1 φλυτζ. ρούμι
Ο χυμός από 1 λεμόνι.

Για το court bouillon.

Court bouillon, ονομάζουμε το νερό μαζί μ'εναν όξινο παράγοντα( κρασί,ξύδι ή λεμόνι) το οποίο έχουμε αρωματίσει με διάφορα βότανα κ υλικά κ στο οποίο ποσάρουμε διάφορα υλικά κυρίως ψάρι,λαχανικά,οστρακοειδή ή κ αυγά.Κάποιοι το αποκαλούν ζωμό αλλά αυτόν το χαρακτηρισμό δεν τον αποδέχομαι, το court bouillon δεν είναι ζωμός, αρωματισμένο νερό για ποσάρισμα είναι, τα βότανα από μόνα τους δε βγάζουν ζωμό! Στη γαλλική κουζίνα χρησιμοποιείται από τον Μεσαίωνα κ η πρώτη καταγεγραμμένη συνταγή είναι από τον La Varenne.

3 φλυτζ. νερό
2 φλυτζ. λευκό κρασί.
1 κουτ.σουπ. κόκκους από μαύρο πιπέρι.
1 κουτ.σουπ. κόκκους από πράσινο πιπέρι
1/2 από ένα μικρό ξερό κρεμμύδι( ψιλοκομμένο)
1 κλαράκι σέλινο.
2-3 κλαράκια μαιντανό.

Βράζουμε τα υλικά σε μέτρια φωτιά για 5 λεπτά κ αφήνουμε το court bouillon να κρυώσει.

Βουτάμε τα αρνίσια μυαλά σε νερό στο οποίο έχουμε στύψει ένα λεμόνι για μισή περίπου ώρα.Τα στραγγίζουμε κ τα βάζουμε προσεκτικά σε μια μικρή κατσαρόλα με το court bouillon που έχουμε έτοιμο από νωρίτερα κ βράζουμε σε σιγανή φωτιά για μισή περίπου ώρα. Αφαιρουμε τα μυαλά με προσοχή κ τα αφήνουμε να κρυώσουν κ να έρθουν σε θερμοκρασία δωματίου.

Λιώνουμε το βούτυρο σ'ενα μικρό τηγάνι σε σταθερά μέτρια φωτιά κ γυρίζουμε συνεχώς το σκεύος μέχρι το βούτυρο ν' αρχίσει να αποκτά ένα ελαφρύ καφέ χρώμα.Το effect γίνεται μόνο με φρέσκο βούτυρο γιαυτό μην κλέψετε. :-)
Περιχύνετε τα μυαλά.
Σένα άλλο καθαρό κατσαρολάκι ζεσταίνετε ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ το ρούμι μέχρι να αρχίσει να αχνίζει κ να βγάζει φυσαλίδες κοντά στα τειχώματα της κατσαρόλας. Το σηκώνετε από τη φωτιά κ περιχύνετε τα μυαλά τα οποία έχουμε τοποθετήσει σε μεταλλικό σκεύος. Με τη βοήθεια ενός σπίρτου για το τζάκι τ' ανάβετε ΑΜΕΣΩΣ γιατί δε θα θέλατε τα μυαλά να ρουφήξουν το αλκοόλ. Τα μυαλά θέλουμε να τα πυρπολήσουμε κ όχι να τα μεθύσουμε! Τα έχουμε ήδη μεθύσει ;-)

Εαν το αλκοόλ δεν ανάψει θα είναι επειδή δεν είναι αρκετά ζεστό. Αυτό προσέξτε το. Επίσης, πλησιάζουμε τη φλόγα στο χείλος του σκεύους κ δεν τη βάζουμε μέσα. Εαν θέλουμε την επίγευση του αλκοόλ πιο έντονη, τότε κλείνουμε το σκεύος με καπάκι αλλά στο συγκεκριμένο πιάτο δεν το συνιστώ.

Σερβίρουμε με μια πράσινη, δωρική σαλάτα, με ΕΛΑΧΙΣΤΟ ξύδι.Σας παρακαλώ να μου το κάνετε αυτό το χατήρι.

Αντίθετα απ'ότι ίσως φαντάζεστε το φλαμπάρισμα δεν το εφηύραν οι Ρωμαίοι οι οποίοι, όσο κ να το κάνεις, είχαν μια γκροτέσκο σχέση με την κουζίνα αλλά είναι μια πρόσφατη σχετικώς πρακτική που ξεκίνησε από τη Γαλλία. Η αγγλική σχολή αμφισβητεί την πρακτική αυτή αλλά εμείς εδώ φιλάμε γαλλικά, μαγειρεύουμε γαλλικά.

* Ο Sir John Beazley έχει επανηλημμένως αρθρογραφήσει για την ορθογραφία της λέξης κλασικός στα ελληνικά κ έχει επιχειρηματολογήσει υπέρ της γραφής με δύο σ. Ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού το γράφω κ εγώ έτσι στα σημεία που αναφέρομαι σε εκείνον.





E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

Αθήναιε, με στείλατε...

Σας έστειλα Πάνο για να έρθετε να μου κάνετε λίγο παρέα εκεί που βρίσκομαι. :-)

Aθήναιε,
Φυρί,φυρί το πάτε να μετατρέψετε τον Πάνο,σε κάτι που μετα βίας κρατιέται να μην κάνει!

Οπως λέει και μια ψυχή...ορθοδοξώτατα!
Υπάρχει και το φιλί φλαμπέ.

Καθώς επίσης εκτός απο τα ερυθρόμορφα αγγεία,οι την όψιν ερυθράν έχοντες!


Πανούληs...;-)
Θου Κύριε φυλακή τω στοματί μου.Ημαρτον,Ημαρτον!

Πολύ το φοβάμαι κ εγώ Γιώργο ότι του χρόνου τέτοια εποχή, θα τρέχουμε με τα λουκουμάκια στο χέρι να επισκεφτούμε το φίλο μας τον Πάνο σε κάποιο μοναστήρι...

Πάντως εγώ στη ζωή μου τα κάνω όλα για να οδηγηθώ σε αυτά ακριβώς τα ρημάδια τα φιλιά τα φλαμπέ.

Γιατί το αρωματισμένο νερό πρέπει να το βράσουμε πριν και δεν βράζουμε τα φαγητά με νερό και αρωματικά;

Ξέρετε, ἀγαπητὲ Ἀθήναιε, πόσο μὲ συναρπάζουν αὐτὰ ποὺ γράφετε συνήθως, ἀλλὰ μερικὲς φορὲς χτυπάω τὸ κεφάλι μου στὸν τοῖχο.

Αλλά τα φτερά; Γιατί ο καλλιτέχνης βάζει στο τρίποδα του Απόλλωνα φτερά;Πώς ερμηνεύονται τα φτερά;

Μὰ τὸν Ἀπόλλωνα! Σιγὰ τὴν ἀπορία! Τὶ πᾶτε καὶ σκέφτεστε ἐσεῖς οἱ μάγειροι, ἀπορῶ! Καὶ ἕνα παιδὶ πέντε ἐτῶν, χωρὶς κἄν νὰ τὸ ἔχουν ἀφήσει οἱ γονεῖς μὲ τὴν τηλεόραση ἀνοιχτὴ στὸν Λιακόπουλο, θὰ ἀπαντοῦσε ἀμέσως τὸ προφανές: ὅτι οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες εἶχαν διαστημόπλοια.

Εἶναι ὁ γνωστὸς ἰπτάμενος τρίπους τοῦ Ἀπόλλωνος, ὁ ὁποῖος ἐκτελοῦσε κάθε χρόνο τὴν διαδρομὴ Δελφοὶ-Ὑπερβορέα.

Beschi

Ὑποθέτω τὴν κλασσικὴ θεωρία γιὰ τὴν ζωφόρο, ἔτσι; (Ὄχι, τίποτα... ἀνθρωποθυσίες τῶν νεωτέρων «ἐρευνητῶν»· μὴν κόψω πάλι τὶς φλέβες μου.)

Υπάρχει άραγε στην ιστορία μάγειρας που βρέθηκε μ'εναν εγκέφαλο στα χέρια κ τον άφησε να τη σκαπουλάρει από την κουζίνα του "στο έτσι";

Ἐδῶ τῶρα μέ ἔπιασε ἕνα κάτι τι! Καὶ μετά λέτε γιὰ μένα! Τελικῶς ἔχετε ἀρχαίαν παράδοσιν καὶ ὑμεῖς, ἀπὸ τὴν ἐποχὴν τοῦ Ταντάλου!

Καλλίμαχε,είναι που δεν υπήρχε τότε Λιακόπουλος να τον βλέπει ο Beazley να μαθαίνει.

Ναι ο Beschi, ο γνωστός κλασικιστής που για την ερμηνεία της Ζωφόρου συνεδίασε την Πολιτική με την Τέχνη.Το ισουψές των μορφών, το ότι όλες αγκίζονται, ότι ανα δύο βρίσκονται " σε διάλογο" σε σχέση με το Πολίτευμα,κλπ.

Εαν κ το ήθελα, δεν μου "κόλλησε" στο κείμενο το να αναφέρω τον τρόπο που ερμήνευσε τον Απόλλωνα. Συνέκρινε το φτερωτό τρίποδα με μια σειρά από αγγεία με θέματα ερωτικά στα οποία πιστεύουμε ότι οι αγγειογράφοι διηγούνταν ερωτικές τους φαντασιώσεις.Σε όλες αυτές τις παραστάσεις υπήρχαν...φτερά!! Μάλιστα το συνέκρινε με μία περίπτωση --που εαν κ έψαξα δεν τη βρήκα on line-- όπου κορασίς που προφανώς αρέσκεται στον Τσαικόφκυ ( σας παραπέμπω στα " Μυστικά του Κόλπου" για τα περαιτέρω) στέκεται όρθια,γυμνή, σκύβοντας ελαφρώς μπροστά, στηρίζοντας τα χέρια στα λυγισμένα γόνατά της ( είναι δηλαδή "στημένη", πώς αλλιώς τα το πω,Τσαικόφσκυ;) ενώ κοιτάζει πάνω από τον ώμο της να την πλησιάζει ένας φτερωτός φαλλός. Ένας σκέτος φαλλός με φτερά... Τι καλλιτεχνάρες αυτοί οι πρόγονοι. Τι Milo Manara μου λέτε εσείς εαν κ τον Manara δίπλα στο Larrouse Gastronomique τον έχω γιατί περί του ιδίου γνωστικού αντικειμένου πρόκειται.

Πάνο!!! Μόλις το θυμήθηκα καθώς το έγραφα.Το ερυθρόμορφο που περιγράφω στον Καλλίμαχο βρίσκεται σήμερα στο Μουσείο στο Δίον!!!! Σοβαρά!!!

Όσο για το μυαλό, να εξομολογηθώ ότι το έγραφα κ έβαζα στοιχήματα με τον εαυτό μου σε πόσην ώρα από τότε που θα το διαβάζατε θα απαντούσατε,Καλλίμαχε.

Αγνώστου Ταυτότητος Διαδικτυακό Υποκείμενο: Πολύ ωραία η ερώτησή σας. Το court bouillon προέκυψε από την ανάγκη να μαγειρέψουμε υλικά που παρασκευάζονται σε λίγο χρονο κ μάλιστα σε τόσο λίγο χρόνο που δεν θα προλαβαίναμε να τα αρωματίσουμε εαν τα βράζαμε εξαρχής μαζί με τα υλικά.

Γιαυτό κ εαν έχετε παρατηρήσει, ποσάρουμε υλικά που μαγειρεύονται ταχυτατα. Λευκά ψάρια, αυγά, οστρακοειδή. Θεωρητικώς ποσάρουμε κ το κρέας αλλά εγώ μέχρι τώρα δεν έχω δει ποσάρισμα κρέατος, ούτε έχω διαβάσει συνταγή που να το ζητάει.

...Φοιτᾶς δ᾿ ὑπερπόντιος ἐν τ᾿ ἀγρονόμοις αὐλαῖς...
Ἀντὶ γιὰ πτερωτὰ ἀγγελάκια εἶχαν πιὸ ἀφαιρετικὴ τέχνη οἱ ΑΗΠ, λοιπὸν. (Ἑὰν βρεθεῖ τὸ συγκεκριμένο ἀγγεῖο, εἰδοποιεῖστε με, παρακαλῶ.)
Πάντως, ἐντάξει, τίποτε δὲν ἀποκλείεται, δεδομένου ὅτι οἱ ΑΗΠ εἶχαν πάντοτε στὸ μυαλό τους καὶ αὐτὸ, ἄν καὶ στὴν συγκεκριμένη περίπτωση μοῦ φαίνεται τραβηγμένο. Σὲ πρῶτο ἐπίπεδο, δηλαδή, ὁ φτερωτὸς τρίπους εἶναι, ἀκριβῶς, ὁ φτερωτὸς τρίπους μέ τὸν ὁποῖον ἐταξίδευε ὁ Μουσηγέτης Ἀπόλλων (οἱ ΑΗΠ τὰ λέγουν, ὄχι ὁ Λιακόπουλος). Σέ δεύτερο ἐπίπεδο μπορεί νὰ συμβολίζει τὰ φτερὰ τῆς μαντικῆς, μὲ τὰ ὁποῖα φθάνει κανεὶς καὶ βλέπει μακρυά, πολύ μακρυά. (Ἔτσι, τουλάχιστον, φαίνεται· ἄν ὑπάρχουν ἄλλα δεδομένα δὲν ξέρω.)
[Τώρα, αὐτὸ μὲ τὸν ἐγκέφαλο εἱς τά χείρας σας τό γράψατε ἐπίτηδες· σᾶς ξέρω. Ἐνθυμοῦμαι, ὠστὸσο, καὶ ἐκείνη τὴν καλὴ κωμωδία μέ τὴν Κάθλην Τέρνερ καὶ τὸν Λέσλι Νίλσεν, ὁ ὁποῖος ἐρωτεύθηκε ἕναν ἐγκέφαλο σὲ γυάλα· καὶ τὰ πτερὰ τοῦ ἁγνοῦ αὐτοῦ ἔρωτος ἔδωσαν τὴν δύναμιν στὸν κλεισμένο στὴν γυάλα ἐγκέφαλο νὰ ἐπικοινωνήσει καὶ νὰ βρεῖ ὄχι μόνον τὴν φυσική του σωτηρία, ἀλλὰ καὶ τὴν ἀληθινὴ ἀγάπη.]

Καλλίμαχε,ήμουν εντελώς σοβαρός για το αγγείο στο Μουσείο του Δίου. Μην αναγκάζουμε τώρα τον Πάνο, να τρέχει στο Δίον, στο Μουσείο, στον α' όροφο, δεξιά, στις προθήκες με τα ευρήματα από τις ανασκαφές στις οικίες. Πρόπερσυ το είδα κ κάτι τέτοιο δεν ξεχνιέται ποτέ. Εκτος κ εαν έπεσε κ το Μουσείο θύμα της λαίλαπας Τατούλη ( εαν κ αμφιβάλω γιατι δεν βρίσκεται στην Αρκαδία) Όχι τίποτε άλλο αλλά θα στείλει ο Πάνος φωτο κ θα αναγκαστώ να κάνω ποστ για το φαγητό ως ερωτικό βοήθημα κ θα φταίτε εσείς.

Για να επανέλθουμε στο θέμα του ποστ, τα μυαλά, είναι που με έχετε ακούσει να λέω πολύ συχνά αναφερόμενος σε κορασίδες "Θα τις κάνω τα μυαλά φλαμπέ" γιαυτό έχετε επηρρεαστεί, δεν φταίτε εσείς δηλαδή που είστε τόσο αθώος.

Φυσικά την ταινία δεν την ήξερα όμως να τη στείλετε στον κ. Παντελή Μπουκάλα που μας έπρηξε στη γκρίνια με την επιστήμη που του χαλάει,λέει, τη μαγεία των πραγμάτων κ αυτού ακόμη του έρωτα.

Ορίστε. Του φλαμπάρισε η άλλη τον εγκέφαλο κ τον επανέφερε στη ζωή.

Θα της κάνω. Είμαι τόσο ντροπαλός που τα χάνω όταν κάνω προγραμματικές δηλώσεις για κυρίες.

Ενδιαφέροντα σχόλια... Στην καλογερική, υπάρχει και ίντερνετ, Αθήναιε, ή τη βγάζουν ξεροσφύρι;

*

Στο Δίον θα (ξανα)πάω, με την πρώτη ευκαιρία. Άλλωστε, τα περισότερα Σαββατοκύριακα βρίσκομαι εκεί κοντά, σ' ένα χωριό του Ολύμπου.

Add a comment

 

Links to this post:

<\$BlogBacklinkControl\$> <\$BlogBacklinkTitle\$> <\$BlogBacklinkDeleteIcon\$>
<\$BlogBacklinkSnippet\$>
posted by <\$BlogBacklinkAuthor\$> \@ <\$BlogBacklinkDateTime\$>

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

About me

  • Αθήναιος
My profile

Links

Powered by Blogger
and Blogger Templates