« Home | " Με τον τρόπο που καίει ο πάγος..." Βραδιά ποίηση... » | Κριτική μαγειρικού βιβλίου--" Γεύσεις από τον κόσμ... » | Κουράγιο! Τέσσερις μήνες έμειναν! » | The Fianchetto-variada mousse au chocolat... » | Παράκλησις μετά ευχών κ τα δεόντα στη μαμά σας... » | Το Ρεβεγιόν της Κόρης της Ακαμάτρας... » | "Και αν δεν της αρέσει, παιδί μου Αθήναιε, να ντυθ... » | Guilty pleasures... » | Τιμή σε αυτούς που πρέπει* » | Εφευρέσεις και κουζίνα. » 

12/28/2005

Δηλώσεις κ παραγγελίες στην κουζίνα.

Από τη Δύση του Ηλίου, θέτω σε εφαρμόγη τη χριστουγεννιάτικη ευχή- συμβουλή που μου έδωσε ο κ.Γεώργιος Χοιροβοσκός (η συμβουλή εδόθη ιδιωτικώς, αρχικώς την προσπέρασα με ανασηκωμένο αριστερό φρύδι κ ειρωνικό χαμόγελο " Ντάξει... ο Θεός μαζί σας Γιώργο μας...", μονολόγησα αναιδώς αλλά σήμερα το πρωί κατάλαβα τί ακριβώς εννοούσε) κ ανακηρύσσω το επόμενο έτος, "Έτος Αθήναιου του Δειπνοσοφιστού", με εορτασμούς, ξεφαντώματα, επίσημα γεύματα κ multimedia δρώμενα τα οποία θα κάνουν την Πάτρα-Πολιτιστική Πρωτεύουσα to turn pink of jealousy.Κοινώς τραγουδάω για την πάρτη μου.
Ας δανειστώ λοιπόν τον αστρολάβο σας, Γιώργο εαν κ είναι λίγο πολύπλοκος, να δούμε τί θα γίνει. Να τσακιστώ στα βράχια του Ταινάρου αποκλείεται, μ'εχουν σιχαθεί κ όταν με βλέπουν να πλησιάζω με φόρα αλλάζουν θέση... :-)


Εκ του γραφείου τύπου κλπ κλπ

Χρωστάω τρεις ( 3) συνταγές. Δύο για τον αγαπητό Shraosha ( τις μελιτζάνες κ το αρνάκι σε κρούστα από βότανα) καθώς κ τις μαρέγγες με ρόδι στη χθεσινοβραδυνή κυρία "ότι πολύ με ηράσθη".Εαν χρωστώ κ άλλα let me know να μην μας βρει το Νέο Έτος με χρέη. :-)

E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

Μπορώ να έχω κάτι με κυρίαρχο το μαϊντανό; Θα το εκ-τιμήσω δεόντως!

Φίλτατε Αθήναιε, χρόνια πολλά και δημιουργικά!

Έχασα την (έγκαιρη) ανάγνωση των πάντοτε ενδιαφερόντων κειμένων σας, διότι ο Mozzila firefox τον οποίο χρησιμοποιώ επ' εσχάτων αρνείται να σας πάει παραπέρα από το κομμάτι της κόρης της ακαμάτρας, δηλαδή δεν "παρουσιάζει" τα επόμενα από αυτό ποστ.

Μπαίνοντας με τον παλιό Internet Explorer, όλα τα κείμενά σας εμφανίζονται νοστιμότατα - ου μην αλλά και πιπεράτα, σαν τους καλούς τσιπουρομεζέδες.

Μη με ρωτήσετε γιατί συμβαίνει αυτό - δεν έχω ιδέα. Ίσως ο φίλος alombar42 μπορεί να μας λύσει την απορία, ιδίως αν του προσφέρουμε ένα βαθύ πιάτο ...μαϊντανόσουπα!

Αγαπητέ Πάνο, μια φορά κι ένα καιρό είχα πάει στο Λένινγκραντ, πάνε χρόνια...
Θυμάμαι αρκετά πράγματα αλλά εχω να το λέω για τις 12 διαφορετικές σούπες που μας πρόσφεραν σε κάποιο δείπνο (μερικές σε "ατομικά" μπωλάκια, σερβιριζόμενα ανά 2-3 και μερικές σε μεγαλύτερα, για όλους). Δε θυμάμαι πια τις γεύσεις, αλλά ο αριθμός μου έμεινε - τέτοια εντύπωση μου είχε κάνει!
Μαϊντανόσουπα πάντως... βέβαια ποτέ δεν ξέρεις!

" Τον χορεύετε στο ταψί, τον μαιντανό, έτσι δεν είναι;Ασφαλώς τον κάνετε σαλάτα..."

Η πιο κορυφαία ατάκα που έχει γραφεί για μαγειρικό πόνημα που δεν είναι συνταγή κ δεν την έχω γράψει εγώ αλλά ο κ.Ανδρέας Στάικος βεβαίως, τον οποίο έφερε στην επιφάνεια ο Καλλίμαχος.

Τον χορεύετε στο ταψί τον μαιντανό;



Ναι θα δοθεί κ συνταγή για μακεδονήσι χορευτό ή μη!

Ουπς ξέχασα. Το Φάηρφοξ παίζει νομίζω μια χαρά Πάνο, δοκίμασε μια-δυο ανανεώσεις σελίδας, κάνει κάτι τρελλά η σελίδα του Αθήναιου ειδικά.

Πράγματι, με την ανανέωση, όλα εντάξει. Αλλά, αν αυτό γίνεται και σε άλλα ιστολόγια, πως θα μυριζόμαστε οτι πρόκειται για κόνξες του φάηρφοξ; (ο οποίος έχει και κάποιες άλλες υστερήσεις, σε σχέση με τον ΙΕ, αλλά τέλως πάντων, alombar42. Σε θέματα που δεν έχω ιδέα, το σιγάν κράτιστο του λαλείν)

Το σκέφτομαι από χτες κι όλο κρατιέμαι.
Αλλά μέρες που είναι, ας το πάρει το ποτάμι. Μου θυμίσατε εκείνη την ατάκα της Σπεράντζας Βρανά από την κάλπικη λίρα : "Από μένα, νά 'χεις να λαβαίνεις."

Εμένα δεν μου οφείλετε τίποτε. Κι έτσι δεν καλείστε να κλείσετε χρέη ως το τέλος της χρονιάς. Η επιθυμία μου θα ήταν να σας διαβάζουμε και να σας απολαμβάνουμε. Εχετε τον τρόπο να προλαβαίνετε της απορίες και μ' αρέσει πολύ που είστε αναλυτικός.

Όσο για το Σταίκο, εμένα μου άρεσαν και οι "ριπές μελτεμιού". Γέλασα πάρα πολύ...

Add a comment

 

Links to this post:

<\$BlogBacklinkControl\$> <\$BlogBacklinkTitle\$> <\$BlogBacklinkDeleteIcon\$>
<\$BlogBacklinkSnippet\$>
posted by <\$BlogBacklinkAuthor\$> \@ <\$BlogBacklinkDateTime\$>

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

About me

  • Αθήναιος
My profile

Links

Powered by Blogger
and Blogger Templates