« Home | Λουλουδιού Ψωμί ή το αντίδοτο στον αντισημητισμό. » | Στον ουρανό την έψαχνα, στο Ίντερνετ τη βρήκα... » | "Τί έπαθες άραγε εκεί έξω κ με θυμήθηκες ξανά;" » | freedavidirving.com » | Όταν το Ισλάμ είχε κατακτήσει πραγματικά την Ευρώπ... » | Κοοk εγώ, Cook εκείνη... » | "Κ παντρεμένος γάιδαρος κ ανύπαντρος μουλάρι..." » | My name is Jones. Tom Jones... » | Η φυλή των web designer... » | Οι άντρες κ η Μαγειρική. » 

2/28/2006

Mission impossible.

Μίμησις Old Boy, αφιερωμένο βέβαια σ'εκείνον.

Απόψε, όταν νυχτώσει για τα καλά, θα πάρω το ιπτάμενο χαλί μου για να 'ρθω στη γειτονιά σου κ με τα δάχτυλα βουτηγμένα στο σιρόπι του ροδιού, θα ζωγραφίσω στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου σου μια "μελό" καρδιά που τη διαπερνά ένα βέλος. Το πρωί, μόλις την αντικρίσεις, θα τη σβύσεις στα γρήγορα με το μανίκι του παλτού σου, μην κ τη δει κανείς κ σε παρεξηγήσει... Όμως το σιρόπι που σχηματίζει τη "μελό" καρδιά που θα σβύσεις, γρήγορα-γρήγορα, θα ποτίσει ανεξίτηλα τα ρούχα σου κ έτσι απλά, θα βρεθείς να κουβαλάς παντού το άρωμά μου.

Αύριο
τέτοια ώρα, θα έχεις πραγματοποιήσει αυτό που σήμερα φαίνεται αδύνατο.

* Χυμός από σιρόπι ροδιού κ πορτοκαλόνερο*
( για ένα ποτήρι)


1 κ.σ. συμπυκνωμένος χυμός ροδιού( για κάθε άτομο)
1/2 κ.γ. πορτοκαλόνερο.
Νερό.

Διαλύουμε το σιρόπι σ'ενα ποτήρι νερό, προσθέτουμε το πορτοκαλόνερο, ανακατεύουμε.



E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

συμπυκνωμένο χυμό ροδιού εννοείτε τη γρεναδίνη ή κάτι άλλο;

Ουτε το ροζ της γρεναδινης ουτε το πρασινο της αψινθου. Ειναι ακριβος ιχωρ ο
ιχωρ ενος σουρουπου, ενα δυσευρετο μωβ
που γυριζει γκριζο. Και μεθαει, ω! πως
μεθαει.

Λοιπόν, τώρα που σε βρήκα θα σε εκμεταλλευτώ! Απορίες μου σχετικά με μαγειρικές μου ατυχίες ή άγνοια θα στις πασάρω "contre la moutre" με την ελπίδα να μορφωθώ μαγειρικώς από έναν επαγγελματία του είδους. Κι έτσι θα μαθαίνουν κι οι επισκέπτες σου, αν, φυσικά, μου λύνεις τις απορίες μου: Και αρχίζω: Πρόσφατα έδωσα τη συνταγή για κρέμα καραμελέ, όπως την έκανε η μάνα μου, στην Αλβανή (πολύ καλή μαγείρισα) που περιποιείται το σπίτι μου. Με τις σωστές αναλογίες και με σωστό "μπαιν μαρί" αλλά η κρέμα "έκοψε". Κροκιδώθηκε και χάλασε η γεύση της. Τι θα μπορούσε, κατά τη γνώμη σου, να προκαλέσει αυτό το πρόβλημα;

Ο πιο όμορφος τρόπος για να ευχηθούμε καλό Μάρτη :)

"Αύριο τέτοια ώρα, θα έχεις πραγματοποιήσει αυτό που σήμερα φαίνεται αδύνατο".

Αυτό βέβαια ήταν tribute στο Pervigilium Veneris αλλά δεν ήθελα να το γράψω στο κείμενο.
" Αύριο να αγαπήσει όποιος ποτέ του δεν αγάπησε".

Στο Λίβανο αυτό το ποτό γίνεται με χυμό από φρέσκα ρόδια αλλά κ με το συμπυκνωμένο που πωλούν στα αραβικά,αιγυπτιακά κ λιβανέζικα σούπερ μάρκετ γίνεται μια χαρα!

Φούφουτε, συμπυκνωμένος χυμός ροδιού, νομίζω ότι τον έχει πάρει το μάτι μου σε όλα τα σούπερ μάρκετ πλέον, εγώ τον προμηθεύομαι από τα αραβικά για το γραφικον της υποθέσεως.

Ambrosiac, ιχώρ είναι το χρώμα πράγματι!

Επίκουρε, ένας φίλος στήνει ένα φόρουμ μαγειρικό, θα του πω να βάλει section με ερωτήσεις προς το μάγειρα.
Μάλλον ρίχνει τα αυγά κατευθείαν στο γάλα κ αυτά κόβουν. Τα αυγά στις κρέμες τα κάνουμε tampered προσθέτωντας σε αυτά προσεκτικά λίγο από το ζεστό γάλα ανακατεύοντας συνεχώς κ μετά τα ρίχνουμε στο γάλα. Κ βέβαια όλες τις κρέμες μόλις τις σηκώσουμε από τη φωτιά τις περνάμε από πολύ πολύ λεπτό σουρωτήρι.

Οταν ειναι ετοιμο το forum, να μας πειτε περισσοτερα...Καλο μηνα.

Καλό μήνα Άλκηστις! Φορέσατε το κορδελάκι το Μάρτη για να μην σας κάψουν οι αχτίδες του ήλιου; :-)

Δεν ανακατεύομαι με το φόρουμ αυτό αλλά θα σας το πω σίγουρα.Προς το παρόν, υπάρχει το hungry όπου δυστυχώς όμως έχω παρατηρήσει ότι διάφοροι χασομέρηδες πάνε κ κάνουν δήθεν μαγειρικές ερωτήσεις εκμεταλευόμενοι την ευγένεια κ την καλωσύνη των θαμώνων του.

Φοραω Μαρτη ανελλιπως, καθοτι ευαισθητη στην εντονη ηλιοφανεια του συγκεκριμενου μηνα...:)

Αυτοι ειναι οι κινδυνοι του forum παντα. και απο χασομερηδες, να φανε και οι κοτες...δεν εξαιρω τον εαυτο μου απο αυτους. Οταν δεν εχω τι να κανω κι εγω, κανω ερωτησεις...:)

Φοραω Μαρτη ανελλιπως, καθοτι ευαισθητη στην εντονη ηλιοφανεια του μηνος...

Αυτοι ειναι οι κινδυνοι του forum. και απο χασομέρηδες, αλλο τιποτε.Δεν εξαιρω τον εαυτό μου.Οταν δεν εχω τι να κανω, κανω ερωτησεις... :)

και βαζω και το ιδιο σχολιο 2 φορες καθε 1η του μηνος... :)
δε γινεται να το σβησω;

Πω πω τι έπαθα... με παλουκόκαψε ο Μάρτης:
Γράφεις "πορτοκαλόνερο", εγώ διαβάζω "πορτοκαλόγερο" και αμέσως σκέφτομαι "τι θέλει να πει ο ποιητής σήμερα, άραγε για τον εαυτό του τον πορνόγερο γράφει ή μήπως για κανένα καλόγερο από το Πόρτο"...

Ουφ!

Ευχαριστώ, καλό μήνα.

@alombar
Δεν πας καλά σήμερα μου φαίνεται!
@ Αθήναιος
Φοβερή πλάκα η Σάντυ!
Τώρα αν πιω το ροδοπορτοκαλόνερο σας και λέμε, λέμε τώρα, συμβεί το μοιραίον της αμώμου και ευωδιαστής συλλήψεως .... πως λες να το βγάλω το βρέφος;

Όσον αφορά στον Άλομπαρ με κάλυψε ο προλαλήσας...

Το μωρό να το βγάλεις " ατυχία" γιατί θα έχει προκύψει χωρίς να μεσολαβήσει χαρά κ τα πιο λαμπερά παιδιά ( αν κρίνω από τον εαυτό μου γιατί οι γονείς μου ήταν βουτηγμένοι μέχρι τα αυτιά στην καψούρα όταν με έκαναν) είναι τα προιόντα της χαράς! :-)

Φούφουτε καλό μήνα κ σε σας.

για να ευχηθώ καλό μήνα μπήκα, αλλά κόλλησα σε σιρόπια ροδιού. άτιμε!

Εμένα που έκανα χαζή ερώτηση δεν μου απάντησες Αθήναιε! Μήπως γιατί ήταν χαζή; :-(

Μα σου απάντησα αμέσως!

Add a comment

 

Links to this post:

<\$BlogBacklinkControl\$> <\$BlogBacklinkTitle\$> <\$BlogBacklinkDeleteIcon\$>
<\$BlogBacklinkSnippet\$>
posted by <\$BlogBacklinkAuthor\$> \@ <\$BlogBacklinkDateTime\$>

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

About me

  • Αθήναιος
My profile

Links

Powered by Blogger
and Blogger Templates