« Home | Οι άντρες κ η Μαγειρική. » | Η Χρονιά του Σκύλου. » | Ταρζανιές... » | Τα haiku της Βαρβακείου... » | "Η Τρελλή Πάπια"-- Κριτική εστιατορίου. » | Η ΟΤΕΝet εορτάζει το έτος Μότζαρτ! » | Θα σπάσω κούπες για τα λόγια που'πες... » | I'll save my breath for my soup... » | " To Τίπινγκ δεν είναι χωριό στην Κίνα..." * » | "Σαλάτα Μαρούλι 17 ευρώ ! " » 

2/12/2006

Η φυλή των web designer...


Το ξέρετε πως αν πάτε σ'ενα εστιατόριο, πρόθυμοι να πληρώσετε ακόμη κ τον πιο extreme λογαριασμό κ το μαγαζί σας αγνοήσει κ δεν σας σερβίρει χωρίς κανένα λόγο, χωρίς καν να σας εξηγήσει το λόγο, μπορείτε να καλέσετε την αστυνομία κ ο ιδιοκτήτης να βρει τον μπελά του;


Γιατί δεν ισχύει το ίδιο κ για τους web designer; Ε ;


Η εικόνα είναι από theme του Word Press που εξεπόνησε κάποιος web designer σε κρίση ειλικρίνειας...


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

:)
Αγαπητέ Αθήναιε, web designer δεν είμαι βέβαια, αλλά το μαίηλ μου πάντα ανοιχτό.
(Είμαστε και ίδιο κινέζικο ζώδιο, για ωροσκόπο δεν το έψαξα ακόμα αλλά ελπίζω κάτι καλό να έχω!)

Ευχαριστώ πολύ αλλά αυτό θα συνιστούσε εκμετάλευση! Έχω όμως μια αποροία που σας τη στέλνω με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Έχουν κ τα κινέζικα ωροσκόπο όπως το Πτολεμαικό; Για δες! Εγώ έχω ωροσκόπο Παρθένο. Δεν σκέφτηκα να καλοπιάσω τον web designer μ'ενα ωροσκόπιο... :-)

αχα, τωρα καταλαβα!

Γιατί ΚΑΙ οι web designers μπορούν να είναι μπλαζέ!

Αναμένω μεηλ σας :)

Add a comment

 

Links to this post:

<\$BlogBacklinkControl\$> <\$BlogBacklinkTitle\$> <\$BlogBacklinkDeleteIcon\$>
<\$BlogBacklinkSnippet\$>
posted by <\$BlogBacklinkAuthor\$> \@ <\$BlogBacklinkDateTime\$>

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

About me

  • Αθήναιος
My profile

Links

Powered by Blogger
and Blogger Templates