« Home | "Τί έπαθες άραγε εκεί έξω κ με θυμήθηκες ξανά;" » | freedavidirving.com » | Όταν το Ισλάμ είχε κατακτήσει πραγματικά την Ευρώπ... » | Κοοk εγώ, Cook εκείνη... » | "Κ παντρεμένος γάιδαρος κ ανύπαντρος μουλάρι..." » | My name is Jones. Tom Jones... » | Η φυλή των web designer... » | Οι άντρες κ η Μαγειρική. » | Η Χρονιά του Σκύλου. » | Ταρζανιές... » 

2/25/2006

Στον ουρανό την έψαχνα, στο Ίντερνετ τη βρήκα...

Δεν είναι μόνον ότι ξέρει από μαγειρική, δεν είναι που λέει εξυπνάδες που με κάνουν κ γελάω όλη την ώρα αλλά κλείνοντας το τηλέφωνο πριν από λίγο είπε τη μαγική φράση: "Κ αν δεν τηλεφωνηθούμε απόψε, θα κανονίσουμε να κάνουμε κάτι αύριο το μεσημέρι μαζί με τα σκυλιά μας".

Είναι πλέον και επίσημο. Είναι Θεα κ ας έχει απορρίψει δυο φορές μέχρι τώρα την προταση γάμου που της έχω κάνει... Μάτζικα my dear, σας λατρεύω αν κ να ξέρετε πως το Λονδίνο χωρίς εμένα μαζί δεν θα είναι το ίδιο.

E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

Τσέκαρε πρώτα ράτσες και φύλο, αλλιώς δεν σας βλέπω καλά :)

Από τα πιο ρομαντικά ποστς που έχω διαβάσει :)
Καλές βόλτες, Αθήναιε!

Αθήναιε, αν δεν ευοδωθεί η συνεύρεση των σκύλων, ο Αρης μας έχει μια κλίση στις καλλίγραμμες θυληκές (κι όμως!).

Ορλάντο, τα σκυλιά μας δεν είναι τίποτε μεγάλα σκυλιά.Της Τίνας είναι κανισοειδές το δικό μου ένα γκριφφόν κ οι δύο δε φοβούνται κ τη σκιά τους. :-) Κάπου στο μπλογκ σου διάβασα ότι έχεις σκυλί ή σκυλιά,αληθεύει;

Snowflake! Μην με λέτε ρομαντικό δημοσίως γιατί καρακομπλάρω. :-) Ο ρομαντικός κύριος μόλις ξύπνησε κ για να θυμηθεί πως τον λένε έπρεπε να κοιτάξει το OUTLOOK...

Άλομπαρ, την Νταίζη την υιοθέτησα στειρωμένη αλλά γενικά της λείπει το socializing με τα άλλα σκυλιά. Θα σας επισκεφτούμε.

Δεν ξέρω, αδελφέ Αθήναιε, τι θα κάνετε εσύ, η Θεά σου και τα σκυλιά σας (εύχομαι να κάνετε ό,τι πιό ευχάριστο γίνεται) αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι η ανάρτηση της φωτογραφίας της πρώην σου, με τη μορφή της γάτας της φωτογραφίας μου, έκανε το Blog μου δημοφιλές. Οι περισσότερες επισκέψεις σ' αυτό ξεκίνησαν, όπως έδειξαν τα στατιστικά που παίρνω, από τους "Βορβορυγμούς" (αλήθεια, ξέρουν οι επισκέπτες σου τι σημαίνει η λέξη; 'Ενα τεστ θα ήταν ενδιαφέρον). Φαίνεται πως, εκτός από μάγειρες, έχεις (άδηλο;) ταλέντο δημ. σχέσεων... Δεν χρειάζεται να σου πω ότι μπορείς να αναρτάς φωτογραφίες μου ελεύθερα...

Βασίλη, ήταν ένας λόγος που το έκανα. Το κάνουμε συχνά διάφοροι με τα μπλογκ που μας αρέσουν κ το δικό σου μου αρέσει αν κ το λακωνίζειν δεν είναι το στυλ μου όμως δεν είναι ότι απλά ανεβάζεις φωτογραφίες, έχεις να πεις κ κάτι κ αυτό είναι που μου αρέσει.

Να επιβεβαιώσω ότι κι εγώ έτσι ανακάλυψα το μπλογκ του Επίκουρου,και χαίρομαι πολύ Αθήναιε που μας δείξατε το δρόμο!

Αθήναιε, θα σας μαλώσω.
Σας έχω πει πολλές φορές, οτι είμαι κατά βάθος πολύ modest τύπος και δεν μπορώ τις δημόσιες φιλοφρονήσεις.
Για τις προτάσεις, τι να πω, "Θα τα πούμε στο σπίτι" αν σας λέει κάτι αυτό.

Πάντως, η πρόταση για βόλτα με τα σκυλιά, δεν είχε στόχο τη συνεύρεση, μια και, εκτός του οτι η Νταίζη είναι στειρωμένη, και η Μάγια είναι επίσης κορίτσι. Επίσης, για την ακρίβεια των πραγμάτων, Αθήναιε, η Μάγια δεν είναι κανισοειδές, αλλά τερριέ (απαλό σιταρόχρωμο). Φροντίστε να δίνετε σημασία στα λόγια μας πρώτα και μετά, θα δούμε αν θα σκεφτούμε τις προτάσεις σας.

Τέλος πάντων, οφείλω να ομολογήσω, οτι είστε ... ενδιαφέρων τύπος. Ελπίζω άλλη φορά, να δοθεί ευκαιρία να πάμε στο Λονδίνο μαζί.

Add a comment

 

Links to this post:

<\$BlogBacklinkControl\$> <\$BlogBacklinkTitle\$> <\$BlogBacklinkDeleteIcon\$>
<\$BlogBacklinkSnippet\$>
posted by <\$BlogBacklinkAuthor\$> \@ <\$BlogBacklinkDateTime\$>

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

About me

  • Αθήναιος
My profile

Links

Powered by Blogger
and Blogger Templates