« Home | "Κ παντρεμένος γάιδαρος κ ανύπαντρος μουλάρι..." » | My name is Jones. Tom Jones... » | Η φυλή των web designer... » | Οι άντρες κ η Μαγειρική. » | Η Χρονιά του Σκύλου. » | Ταρζανιές... » | Τα haiku της Βαρβακείου... » | "Η Τρελλή Πάπια"-- Κριτική εστιατορίου. » | Η ΟΤΕΝet εορτάζει το έτος Μότζαρτ! » | Θα σπάσω κούπες για τα λόγια που'πες... » 

2/17/2006

Κοοk εγώ, Cook εκείνη...

Του Πάνου.


Με αφορμή αυτό το σχόλιο θυμήθηκα κ εγώ μια... Cook...

Rachel Leigh-Cook.

E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

Να μην αναφερω δηλαδη και τον Captain Cook ....

Εννοείτε αυτόν; :-)

Οχι, αυτόν... :)
http://www.captaincooksociety.com/
ειναι και κοινο επιθετο.... εκανα ενα γρηγορο ψαξιμο, και χαμος απο cooks...:p

Α δεν τον είχα ακουστά αυτόν τον κύριο, ευχαριστώ πολύ. Για πείτε μου, είστε κ εσείς από την ωραία παρέα του hungry? Σας διαβάζω αλλά φοβάμαι να γράψω, έτσι που είμαι βρωμόστομος δεν θέλω να φέρω τον διαχειριστή στη δυσάρεστη θέση να με διαγράψει. :-)

Πείτε μου, αν θέλετε βέβαια ,δεν είμαστε σαν κάτι άλλους που είναι φαίνεται της Γενικής Ασφάλειας κ με το παραμικρό αρχίζουν τα " "Αλτ! Τίς ει;"

Μερσί εγκαρδίως, φίλτατε Αθήναιε!

Παρακαλώ Πάνο μου κ η αφιέρωση εδοθη σε σε επειδή είσαι λάτρης του ωραίου.

Προς στιγμήν σκέφτηκα να την αφιερώσω σε όλους όσους αναγνωρίζουν τους εαυτούς τους στην περιγραφή που έκανε κάποτε ο Θεοτοκάς για τον εαυτό του απευθυνόμενος στον Σεφέρη:" [...] άνθρωποι σαν κ μας καλοφαγάδες κ καλογαμιάδες[...]" (Θεοτοκάς & Σεφέρης, Αλληλογραφία, 1981, σ. 56)
Έλεγε μετά κάτι για τα " πουσταρέλια όπως ο Προύστ" αλλά εδώ είναι ένα αξιπρεπές μπλογκ κ δεν γράφουμε τέτοια... Άσε που δεν καταλαβαίνω τί σημαίνει η λέξη Προυστ...

Συχνη επισκέπτρια του hungry ειμαι και τίποτε αλλο, και ερασιτεχνης μαγειρισσα, και μαλλον σε σχεση με αυτα που διαβαζω εδω, εχω ακομα πολλα μαθηματα να παρακολουθησω...για να χαρακτηριστω ερασιτεχνης...:)

Αγαπητε Αθηναιε, παντα ειχα την απορια, πως επιλεξατε να γινετε μαγειρας;

-Επιρροη απο το σπιτι σας;
-Φυσικη κλιση;
-Συναντηση με καποιο προσωπο που σας ενεπνευσε;

(πιθανον να το εχετε απαντησει σε παλαιοτερο ποστ σας κ΄να μη το θυμαμαι, αν ναι, τοτε αγνοειστε την απορια μου)

Όταν με στρατολόγησε η Μοσάντ έπρεπε να βρω να κάνω ένα επάγγελμα για ξεκάρφωμα. :-)

Λοιπόν, όταν έπρεπε να δουλέψω κ σε μικρή μάλιστα ηλικία, επιχείρησα να γίνω σερβιτόρος. Τότε ήμουν νέος κ ωραίος κ ομιλητικός κ ως σερβιτόρος θα έβγαζα αρκετά. Άντεξα ένα βράδυ. Μετά μετακόμισα στη λάντζα της κουζίνας.

Έπειτα κατά μια διαβολική σύμπτωση της τύχης, πέφτει στα χέρια μου το βιβλίο των " Δειπνοσοφιστών",ήταν που δούλευα κ με μάγειρα που είδε ότι μου έκοβε κάπως κ έτσι βρέθηκα από τη λάντζα στον... πλάτανο, όπως λέμε την κρύα κουζίνα. Αρχικά έκοβα σαλάτες.

Μετά, πείτε ότι ήμουν υπέρμετρα εγωιστής κ ήθελα να είμαι πάντα ο πρώτος μαθητής, ο πρώτος στο χωριό κλπ πείτε ότι έβλεπα ότι η καλή η φάση γινόταν πάνω από τα τηγάνια της ζεστής κουζίνας κ ότι εκεί ήταν όλη η μαγκιά βρέθηκα πολύ γρήγορα εκεί.

Από μικρό παιδί μου αρέσει πολύ να δουλεύω κ μάλιστα μου αρέσουν πολύ οι χειρωνακτικές εργασίες. Έχω ασχοληθεί πολύ ( μέσω φίλων μου) κ με τη Γη. :-) Η κουζίνα έχει δράση, ανταγωνισμό, αδρεναλίνη, πολλά λεφτά κ απαιτεί κ σιδερένια πειθαρχία που μου αρέσει να έχω στη δουλειά μου, οπότε δεν ήθελε κ πολύ να κολλήσω.

Ευχαριστώ που ρωτήσατε. Το ενδιαφέρον σας με κολακεύει.

δεν τολμάτε να γράψετε στο hungty γιατί είστε βρωμόστομος;;;;;;

εεεεεε...αυτό ήταν το καλύτερο αστείο που άκουσα τελευταία!
μάλλον αγαπητέ δε το διαβάζετε το hungry γιατί αν το διαβάζατε τότε θα γελάγατε κι εσείς μαζί μου τώρα...

Armiriki ή ένας βρωμόστομος!

Ε, εντάξει. Εδώ είναι η σελίδα μου, ρίχνουμε κ κανένα μπινελίκι. Έγραψα στο hungry.Μάλωσα μια κυρία που έβαλε στο φούρνο το φασιανό χωρίς να έχει βγάλει όλα τγα πουπουλάκια...

εφόσον κάνατε κάτι τέτοιο και την κατακευρανώσατε με την κοφτερή γλώσσα σας για την ανάρμοστη και ανοίκεια πράξη της, τότε δεν έχω τίποτα καινούργιο να πω, είμαι καλά, πολύ καλά, ευχαριστώ!

Αφήστε το δούλεμα αρμιρίκιον!!:-)Το να ψήνεις το ζώο με τα πούπουλα είναι επικίνδυνο για την υγεία, γιαυτό τη μάλωσα.

Σκέφτομαι να γράψω κανένα ποστ για "τα διατροφικά σκάνδαλα" που κρύβει το ψυγείο ενός μέσου νοικοκυριού...

Πάντως αν πολυδιαβάζω hungry θα μου φύγει κανένα μπινελίκι βαρβάτο καμια φορά,δεν υπάρχει περίπτωση κ σκέφτομαι εσάς από δίπλα να κάνετε κερκίδα κ ανατριχιάζω... :-))

Ελάτε τώρα αγαπητέ, πάντα υπερβολικός...
Εδώ εμείς που είμαστε 2 χρόνια εκεί μέσα και πάλι μόνο κάτι ψηλές μας ξεφεύγουν, εσείς λοιπόν ποίος ο λόγος να εξοκείλετε;

Ποιος ο λόγος; Μα είναι στη φύση μου... ;-)

Αστειεύομαι εννοείται.Όχι στο ότι διαθέτω αχαλίνωτη φύση πάντως... Το hungry το διαβάζω όλο κ πιο πολύ. Εξάλλου σαν τύπος, θέλω χρόνο για να συνηθίσω ο,τιδήποτε, να δω τί παίζεται,κλπ.Θα γράφω όλο κ πιο πολύ.

πολύ ωραία λοιπόν, καιρός να οργανώσουμε κερκίδα και να σας παρακολουθούμε...
Φιστίκια, πασσατέμπο και κορνέδες θα βρούμε, μην ανησυχείτε...

εγώ μόνο ένα έχω να σας πω αν βέβαια σας ανησυχεί κάτι τέτοιο...
...μετά από 2 χρόνια και το Αρμυρίκι είναι εντάξει!

Έκτακτα!
Τα καταφέρατε αγαπητέ!
Είδατε τελικά που είχατε υποτιμήσει τον εαυτό σας;

Έκτακτα!
Τα καταφέρατε αγαπητέ!
Είδατε τελικά που είχατε υποτιμήσει τον εαυτό σας;

Κι εγω απο οτι εχω παρατηρησει στο hungry, δεν εχω πεσει σε μεγαλα μπινελικια. Νομιζω οτι ολοι οι συμμετεχοντες στο site, παιρνουν τακτικα τα χαπια τους ...:)

Αρμιρίκι, είδατε όμως που καταλάβατε ότι έκανα προσπάθεια; ;-)

Αγαπητή μου Άλκηστις
κ εγώ τα παίρνω κάθε πρωί τα χάπια που.Απαραιτήτως!! :-)))

Είστε σε καλό δρόμο αγαπητέ Αθήναιε...
Αν μάλιστα δημοσιεύσετε και τίποτα συνταγές με ροδάκινα τότε μάλλον θα χρειαστείτε διπλάσιο χώρο στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο.

Θεωρω αυτονοητο οτι δεν ειναι ληγμενα...:)

Το ότι το "θεωρείτε" κ δεν το βλέπετε με προβληματίζει λίγο. Πολύ λίγο όμως, να τόσο δα. :-)

Αγαπητε Αθηναιε, σας ευχαριστω που μου απαντησατε.
Παντα μ' ενδιαφερουν οι ανθρωποι που κανουν το μερακι τους επαγγελμα και το επαγγελμα τους, μερακι.
Εκτος του οτι τους ζηλευω αφορητα, φροντιζω να διδασκομαι απο τις επιλογες τους κι απο την εμπειρια τους.

(κι απο τις συνταγες τους) ;-)

Add a comment

 

Links to this post:

<\$BlogBacklinkControl\$> <\$BlogBacklinkTitle\$> <\$BlogBacklinkDeleteIcon\$>
<\$BlogBacklinkSnippet\$>
posted by <\$BlogBacklinkAuthor\$> \@ <\$BlogBacklinkDateTime\$>

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

About me

  • Αθήναιος
My profile

Links

Powered by Blogger
and Blogger Templates