« Home | Θα σπάσω κούπες για τα λόγια που'πες... » | I'll save my breath for my soup... » | " To Τίπινγκ δεν είναι χωριό στην Κίνα..." * » | "Σαλάτα Μαρούλι 17 ευρώ ! " » | "ατηβ ανε αισωνγοτυΑ"* » | 'Ενας σεισμός 3.500 χρόνια πριν... » | "Συγγνώμη,έρχεστε λίγο;" » | Mυαλά φλαμπέ... » | TA NEA των bloggers--Ευχαριστίες. » | Εαν το "Get a Life" ήταν πιάτο. » 

1/30/2006

Η ΟΤΕΝet εορτάζει το έτος Μότζαρτ!

Μπράβο στην ΟΤΕΝΕΤ! Συμμετέχει με λαμπρό τρόπο στους εορτασμούς για το Έτος Μότζαρτ. Τηλεφωνείς στο HelpDesk του ADSL για να ρωτήσεις γιατί κόβεται η σύνδεση κάθε τρεις κ λίγο, σε βάζει στην αναμονή κ για 37 συνεχόμενα λεπτά ( χρονομετρημένα πριν από λίγο) ακους τη " Μικρή Νυχτερινή Μουσική"...

Άσχετο. Περιμένοντας στη γραμμή, είδα σήμερα για πρώτη φορά την Ελεoνόρα Μελέτη του " Πρωινού Καφέ". Τί γκομενάρα είναι αυτή! Τί σώμα! Αφού λέω να αρχίσω να μου αρέσουν οι ξανθές. Την ξέρει κανείς; Ο Art Attack που είναι βουτηγμένος στην καλλιτεχνία μήπως; Ας της πει κάποιος ότι ο σούπερ-ντούπερ-σέξυ μάγειρας την ψάχνει για να της μαγειρέψει... Επειγόντως!

Επι τη ευκαιρία, να δηλώσω συγκλονισμένος από την εκλογή του Γιωργάκη Papandreou στην Προεδρία της Σοσιαλιστικής Διεθνούς σύμφωνα με τα σοσιαλιστικά έθιμα ( ένας υποψήφιος κλπ). Με καλύπτει δε απόλυτα το σχόλιο της Ελένης σε αυτό το μπλογκ.

E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...

...και να σκεφτείτε δεν είναι και από τη Γορτυνία - αν δε κάνω λάθος -
...αφήστε που δεν είναι και vulgaire!

Αγαπητέ μου, νομίζω πως μπορουμε να της συγχωρέσουμε το γεγονός ότι δεν είναι από την Γορτυνία. Τί λετε;

το γεγονός ότι στο ίδιο ποστ συνδυάζετε μότσαρτ, μελέτη και αρτ αττάκ, μόνο με ένα ριψοκίνδυνο fusion πιάτο μπορεί να παρομοιαστεί. αλλά εσείς ξέρετε από δαύτα και δε φοβάμαι το αποτέλεσμα. καλή σας εβδομάδα.

θα το σκεφτώ σοβαρά, δε δεσμεύομαι όμως

πολυβιε, εγραψες!10 points! :)

Nαι την ξερω, Σαλονικια ειναι.Εκεινο που δεν ξερω ειναι, πως θα καταδεχτειτε να
μαγειρεψετε σε καποια που διατηρουσε χρονιο δεσμο με καποιον ...Γρηγορη Αρναουτογλου.
Αυτο απο μονο του λεει πολλα!
Αν παλι ολα αυτα τα ξεπερνατε και σας ενδιαφερει μονο η ομορφια ( συμφωνα με την αρχαιοελληνικη θεωρια - που ειμαι οπαδος της ομολογω),ειδοποιηστε με να το κανονισουμε.

Δεν με ενδιαφέρει τί έκανε η κυρία πριν από μένα Αρτ μου. Εξάλλου θα τα ξεχάσει όλα. Στην προκειμένη περίπτωση δεν με ενδιαφέρει μόνον η ομορφιά μιας κ σε αυτή τη γνωριμία την ομορφιά θα τη βάλω εγώ, πες της ότι αφήνω ολόκληρο το πεδίο σε εκείνη για να βάλει το πνεύμα. :-)

Συγκλονισμένος από την ταπεινότητά σας.
Τώρα πλέον είμαι σίγουρος ότι βρήκα το σωστό blog κι αυτό αγαπητέ μου είναι το μεγαλύτερο κομπλιμάν που έχω κάνει μέσα στη blogόσφαιρα.
Ελπίζω να μου είστε υπόχρεος.

ok την πηρα τηλ. μου ειπε με ολο το θαρρος που μου εχει, οτι δεν καταλαβαινει τι εννοεις με τη λεξη πνευμα.Απ'την αλλη κι'εγω αδυνατουσα να της απαντησω μιας και ειμαστε της ιδιας κοινωνικης
ταξεως σειρα και κατι τετοιο δεν υπαρχει ομολογω στο λεξιλογιο μας.
Δωσε εξηγησεις.


(παω να φαω τωρα τα γιαπρακια μου, και τα λεμε μετα)


Α, επισης για να σε βοηθησω, πηρα το θαρρος και της ειπα οτι για την ηλικια σου στεκεσε πολυ καλα και μου απαντησε
λιγο υποτιμητικα λεγοντας μου οτι θα εχεις τις κοιλιτσες σου και την φαλακριτσα σου.Δεν ξερω αν ισχυει κατι τετοιο, αλλα εγω εκανα οτι μπορουσα.

Για να κλείσω και τυπικά το χαμόγελο, ίσως χρειαστεί και ο μύθος του τέλειου άντρα: κινητό, ακίνητο, αυτοκίνητο και πουλί ευκίνητο :)

Αγαπητέ μου Alombar αν θέλετε ξαναγράφετε το σχόλιο σας με τρόπο που να μην υπάρχει ο παραμικρός κίνδυνος να προσβληθεί μια κυρία που διαβάζει το μπλογκ.Ευχαριστώ για την κατανόηση.

Σωστά με βάζετε στη θέση μου Αθήναιε, αλλά ο τέλειος άντρας, ο άντρας ο σωστός, είναι "και του λιμανιού και του σαλονιού", όπως με έμαθαν από παιδάκι ακόμα :)

Αθήναιε, πολύ ξαναμένο σε βλέπω... Δε γνωρίζω την εν λόγω κυρία (κάπου θα την έχω δει δηλαδή, αλλά όλες οι ξανθιές της TV μου φαίνονται ίδιες και αποκλείεται να την αναγνωρίσω) χάρηκα όμως, διότι συμφωνήσατε απολύτως με τον "Δημοσθένη" του ποστ για τον Άκη Πάνου, ο οποίος έλεγε ότι

"στον έρωτα σημασία έχει να είσαι τελευταίος - οι πρωτιές είναι για τους βαρβάρους".

Απόδειξες, με τον πιο αδιαμφισβήτητο (για τον "Δημοσθένη" τουλάχιστον) τρόπο οτι είσαι πια ώριμος άντρας - άρα μπορείς να επιδοθείς στο ευγενές σπορ έχοντας ένα επιπλέον παράσημο.

***

Παραλίγο να το ξεχάσω: ΕΙΔΑ (επιτέλους)ΤΟ ΖΑΜΠΟΥΝΗ!!! Ήτανε στο δελτίο του ΑΛΦΑ και σχολίαζε τη βαρυσήμαντη συνέντευξη του ...Κοκού στον Παπαχελά! (Είναι ειδικός; και σε τι ακριβώς; στο royal life style, μήπως;)

Πολύ αλαφροπαλάντζας μου φάνηκε, αλλά τι να πεις, αφού ασχολείται με τον Κοκό κοτζάμ ΒΗΜΑ...

Alombar, κανένα πρόβλημα. Ευχαριστώ για την ευαισθησία σας! Συμφωνώ για τα λιμάνια κ τα σαλόνια γιαυτό έχω το δικό μου για σαλόνι κ τις ζημίες τις κάνω στα μπλογκ των άλλων. Χεχε

Φίλε Πάνο
. Δεν έχω υπάρξει ποτέ δεύτερος, δεν το έχω επιτρέψει στον εαυτό μου δηλαδή. Κ ως επαγγελματίας κ ως εραστής γιατί κοιτάζω πάντα τις καλύτερες κ ας μην τις φτάνω. Αντίθετα από τις αλεπούδες δεν τα κάνω κρεμαστάρια, απλά μαθαίνω να πηδάω πιο ψηλά. :-))

Όσον για τον Αρτ μην το πιστεύεις ότι μου έκανε conne αυτός δεν είπε καλό λόγο για μένα ούτε στο βατραχοκόριτσο.

Ζαμπούνης! Χλίδουκλας ε; Έχει δηλώσει κάτι υπέροχα στις συνεντεύξεις, ότι πίνει μόνο σαμπάνια κλπ.

Όσο για τη δήλωσή σου ότι δεν ξέρεις την Ελεονόρα, μόλις κατάλαβα ότι η γυναίκα διαβάζει τα μπλογκ. Κ μετά μου λέτε εμένα να παντρευτώ για να βάλω καπίστρι.Δεν σφάξανε.

Για πες μου όμως κάτι. Πώς εκλέγουν Πρόεδρο στη Διεθνή όταν είναι ένας ο υποψήφιος; Όπως κ στο ΠΑΣΟΚ; Δηλαδή κάνουν μυστική ψηφοφορία ή σηκώνονται κ χειροκροτούν όπως στα Σοβιέτ;

Αθήναιε, θα σου απαντήσω (για τη Σ.Δ.) με μια φράση που διάβασα σ' ένα βιβλίο του Ζιάκα (δεν ξέρω αν είναι δική του):

"οι ψηφοφορίες στα συνέδρια έχουν τόση δημοκρατικότητα, όση λογική υπάρχει και στις τελετές μαύρης μαγείας"

(παρά τα εισαγωγικά, στο "περίπου" - μην ψάχνω τώρα...)

*

Στο λέω εδώ και καιρό: βάστα γερή άμυνα!

Μόλις σκέφτηκα οτι εσύ ο ίδιος Αθήναιε είχες προ καιρού δηλώσει την ορθότητα στο περί λιμανιού και σαλονιού...
Ο καλός ο μάγειρας είναι και στη Βαρβάκειο και στο Πεντελικό :)

Τι έγινε ρε Αθήναιε; Ποστάκι χωρίς συνταγή;....

Add a comment

 

Links to this post:

<\$BlogBacklinkControl\$> <\$BlogBacklinkTitle\$> <\$BlogBacklinkDeleteIcon\$>
<\$BlogBacklinkSnippet\$>
posted by <\$BlogBacklinkAuthor\$> \@ <\$BlogBacklinkDateTime\$>

<\$BlogItemBacklinkCreate\$>

About me

  • Αθήναιος
My profile

Links

Powered by Blogger
and Blogger Templates